Loading...
Kruhový trénink
Prohlédnout

Proč kruhový trénink?

Pro podporu svalové vytrvalosti jsou vhodné krátké pauzy mezi sériemi, konkrétně 1-2 minuty při 15-20 opakování a <1 minutu při 10-15 opakování. Prokázána byla také účinnost kruhového tréninku. Při něm se za dostatečný odpočinek považuje čas, který je potřebný k přesunu mezi jednotlivými posilovacími stroji a jejich nastavení. Pro maximalizaci síly jsou vhodnější delší pauzy mezi sériemi, minimálně 2-3 minuty u základních cviků zahrnujících velké svalové skupiny, u doplňkových cviků mohou stačit menší pauzy 1-2 minuty. Toto doporučení platí bez rozdílu na úroveň cvičence, tj. pro začátečníky, mírně pokročilé i pokročilé. To samé doporučení také prozatím pro trénink špičkového výkonu, ovšem evidence je zde podstatně menší. Zdroj wikipedia.org

Máte zájem o trénink?

Nebo potřebujete jen poradit?

Ukázky:

  • Portfolio Item

    Kickbox

    Ukázka z turnaje
  • Portfolio Item

    Kickbox

    Ukázka z turnaje
  • Portfolio Item

    Kickbox

    Děti
Kontakt

Studio Fighter's
Východní tribuna Strahovského stadionu
Vaníčkova 100/6 Praha 6 - Břevnov, 169 00

Martin Zavoral: +420 777 557 723
Ing. Milan Jaukl: +420 773 150 028

Email: info@studiofighters.cz

Doporučujeme